Προσερχόμενος στη Σύνοδο ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε: «Το μεταναστευτικό ζήτημα θα μας απασχολεί για καιρό. Είναι πολύ σημαντικό να μην το αντιμετωπίζουμε με παραμορφωτικούς εθνικούς φακούς. Η πρόταση του προέδρου Τουσκ αναφορικά με το ζήτημα των υποχρεωτικών ποσοστώσεων είναι λάθος.
»Και είναι λάθος, όχι μόνο επειδή η υφιστάμενη συμφωνία μετεγκατάστασης προσφύγων - με ελάχιστες εξαιρέσεις - λειτουργεί, αλλά και επειδή η Ευρωπαϊκή Ένωση στηρίζεται στη θεμελιώδη αρχή της αλληλεγγύης. Και ο μόνος τρόπος να εκφράζουμε εμπράκτως αυτήν την αλληλεγγύη είναι μέσω ενός δίκαιου και αναλογικού επιμερισμού της κοινής μας ευθύνης».
No comments:
Post a Comment