Κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και τη Νέα Δημοκρατία για τα έργα οδικών υποδομών και μεταφορών.
Σε σημερινή ανακοίνωσή του ο αρμοδιος τομεάρχης Ν.Δ. και βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής κατηγορεί τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη ότι συκοφαντεί το εθνικό σχέδιο της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις υποδομές και ισχυρίζεται πως υλοποιούνται έργα που βρίσκονται μόνο στα χαρτιά «ή ακόμα χειρότερα, μόνο στη φαντασία του». Εξαπολύει δε πυρά και κατά της περιφερειάρχου Αττικής, Ρένας Δούρου, η οποία όπως λέει «μπέρδεψε έναν υφιστάμενο επαρχιακό δρόμο, με την πρότασή μας για έναν νέο αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τη Θήβα με την Ελευσίνα, ο οποίος θα δώσει ανάσα στην Αττική».
«Οι πολίτες το γνωρίζουν πια: Οι συνεχείς περικοπές στις Δημόσιες Επενδύσεις και οι μουσαμάδες στο μετρό της Θεσσαλονίκης απεικονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την ανύπαρκτη πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγάλα έργα» τονίζει ο κ. Καραμανλής.
«Οι πολίτες το γνωρίζουν πια: Οι συνεχείς περικοπές στις Δημόσιες Επενδύσεις και οι μουσαμάδες στο μετρό της Θεσσαλονίκης απεικονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την ανύπαρκτη πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγάλα έργα» τονίζει ο κ. Καραμανλής.
Σε απάντησή του στην παραπάνω ανακοίνωση ο υπουργός καλεί τον κ. Καραμανλή «να τηλεφωνήσει στον κ. Σουφλιά και να του πει για ποιους λόγους δεν έβγαλε μαζί με τις άλλες παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων το Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη, που ήταν στον σχεδιασμό της τότε κυβέρνησης Καραμανλή, μπας και ενημερώσει την σημερινή ηγεσία της ΝΔ για το ποια έργα μπορούν να υλοποιηθούν».
Σημειώνει δε πως η Ν.Δ. θα έπρεπε να εξετάσει τη σύνδεση της Ελευσίνας με την Οινόη που είναι ένας διαγώνιος δρόμος, πολύ χαμηλότερου κόστους, που θα μπορεί να υλοποιηθεί. «Παροτρύνω την ΝΔ να εγκαταλείψουν την πολιτική του Μαυρογιαλούρου και την εξυπηρέτηση του μεγάλου κόστους των έργων και την εξυπηρέτηση των εργολάβων» τονίζει ο κ. Σπίρτζης.
Υπενθυμίζει δε ότι για το μετρό της Θεσσαλονίκης ότι το 2015 η κυβέρνηση παρέλαβε το έργο 5 χρόνια σταματημένο με υλοποίηση στο 30% και με αποζημιώσεις διεκδικούμενες, του εργολάβου, 1,150 δισ. ευρώ για το 30% του έργου, όταν όλο το έργο ήταν συμβασιοποιημένο με συνολικό τίμημα 900 εκατ. ευρώ.
No comments:
Post a Comment